1. De identiteit van de onderneming.
Naam ondernemer: Bloemendelivery
Ondernemingsnummer: Invullen
BTW nummer: NL65137876
E-mailadres: info@Bloemendelivery.nl
2. Toepasselijkheid & Voorwaarden.
Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk artikel van de Bloemendelivery webshop aan u als
consument (iedere natuurlijke persoon die, uitsluitend voor niet-beroepsmatige doeleinden, op de markt
gebracht producten of diensten verwerft of gebruikt).
Het plaatsen van een bestelling op de website geldt als uitdrukkelijke aanvaarding van onze algemene
verkoopsvoorwaarden die steeds beschikbaar zijn op deze website.
3. Ons aanbod en uw bestelling.
Al onze producten in de online winkel kunnen aangekocht worden. We maken gebruik van afbeeldingen om ze zo waarheidsgetrouw weer te geven. Ondanks de door ons besteedde zorg aan de kwaliteit van de afbeeldingen kunnen door de gebruikte technologie en de afstelling van uw beeldscherm echter kleurverschillen optreden. Bloemendelivery kan als gevolg niet verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele afwijkingen in kleur.
Uw bestelling is compleet en de overeenkomst tussen ons is definitief zodra we uw bestelling bevestigen per mail en zodra we voor uw betalingstransactie met krediet- of debet kaarten de goedkeuring door de uitgever
van de kaart ontvangen hebben. Indien de uitgever van uw kaart weigert om in te stemmen met uw betaling aan ons, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen bij de levering en/of niet-levering van uw bestelling.
Om een product aan te kopen, voegt u het product toe aan uw winkelmandje. Nadien geef u uw
contactgegevens in. Vervolgens kies u uw wijze van levering: levering op een adres of afhalen in een
afhaalpunt. In de laatste stap aanvaard u onze algemene voorwaarden en bevestigt u uw betaling door het indrukken van de bestelknop met als bijschrift “BEVESTIG BESTELLING”. Als u deze stappen hebt doorlopen, is uw aankoop definitief. Indien u een correct e-mailadres opgaf, krijgt u een bevestiging van een geslaagde transactie. Uw persoonlijke gegevens worden niet aan derden verkocht en worden door ons enkel gebruikt in functie van uw bestelling en in de dienst na verkoop.
4. De prijs.
Tijdens de periode die we in ons aanbod vermelden, wijzigen onze prijzen niet, behoudens prijswijzigingen als
gevolg van veranderingen in Btw-tarieven.
Onze prijzen zijn inclusief alle belastingen, BTW, taksen en diensten (mits anders is aangegeven). U komt dus
nooit voor verrassingen te staan. Boven op de aankoopprijs zullen telkens de verzendkosten mee aangerekend
worden.
5. Betaling.
Om veilige online betalingen te garanderen, werkt deze e-shop samen met het Belgische bedrijf Mollie. Mollie
is een van de toonaangevende leveranciers van multichannel betalingsdiensten met een 100% veilig betalingsproces. Elke betaling (Bancontact, Visa, Mastercard, enz.) Wordt overgemaakt via een met verschillende beveiligde firewalls-website, rechtstreeks tussen Mollie en de koper.
Dus noch de e-shop, noch enige andere derde partij ziet uw creditcardgegevens of persoonlijke gegevens onder ogen.
Mollie controleert de geldigheid van uw kaart, het kaartnummer en de toegangsrechten van uw creditcard en informeert deze e-shop wanneer alles in orde is, zodat de betaling kan worden gedaan. Zo kan uw aankoop meteen worden bevestigd en kan de verzending van de aankoop worden georganiseerd.
6. Conformiteit en Garantie.
Wij garanderen dat onze goederen conform zijn aan uw bestelling en voldoen aan de normale verwachtingen die u ervan mag hebben rekening houdende met de specificaties van het product. Wij garanderen u natuurlijk ook dat onze goederen voldoen aan alle op het ogenblik van uw bestelling bestaande wetten.
7. Levering en uitvoering.
Alle goederen worden geleverd op het door u bij uw bestelling aangegeven adres.
Wanneer een artikel in stock is wordt het aangeboden, wereldwijd, op uw leveringsadres meestal rond de 15 werkdagen.
Als wij niet tijdig kunnen leveren, verwittigen wij u altijd voor het verstrijken van de voorziene leveringstermijn.
Als wij dat niet doen, kunt u kosteloos afzien van uw bestelling. In dat geval betalen wij u uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding terug.
8. Overmacht.
In geval van overmacht zijn wij niet gehouden onze verplichtingen na te komen. In dat geval kunnen wij ofwel onze verplichtingen opschorten voor de duur van de overmacht, ofwel de overeenkomst definitief ontbinden.
Overmacht is elke omstandigheid buiten onze wil en controle die de nakoming van onze verplichtingen geheel of gedeeltelijk verhindert. Hieronder begrijpen wij onder meer, stakingen, brand, natuurrampen,
bedrijfsstoringen, energiestoringen, storingen in een (telecommunicatie-)netwerk of verbinding of gebruikte
communicatiesystemen en/of het op enig moment niet beschikbaar zijn van onze website, niet of niet-tijdige levering van toeleveranciers of andere ingeschakelde derden.
9. Intellectuele eigendom.
Onze website, logo’s, teksten, foto’s, namen en in het algemeen al onze communicatie zijn beschermd door
intellectuele eigendomsrechten die hetzij bij ons, hetzij bij onze toeleveranciers of andere rechthebbenden liggen.
Het is verboden gebruik te maken van en/of wijzigingen aan te brengen in de intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven in dit artikel. Zo mag u bijvoorbeeld tekeningen, foto’s namen, teksten, logo’s kleurencombinatie, etc. niet kopiëren of reproduceren zonder onze voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming.
10. Klachtenregeling en geschillen
We hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten 100% tevreden zijn. Als u toch klachten zou hebben over onze diensten, kunt u ons contacteren via info@bloemendelivery.nl We doen er alles aan om uw klacht binnen 10
werkdagen te behandelen.
Klantentevredenheid en de kwaliteit van onze producten die geldt voor onberispelijk, zijn onze belangrijkste aandachtspunten. Ook op het internet. Aarzel dus niet ons te contacteren mocht u aan iets twijfelen en of iets niet duidelijk zijn.
Het Bloemendelivery Team.